Νέο Έργο

6 Κορυφαίες τάσεις Ηλεκτρονικού Εμπορίου για το 2019

Ιστοσελίδες, SEO, responsive websites, ηλεκτρονικά καταστήματα, blogs, portals, διαδικτυακές εφαρμογές - Αθήνα, Ελλάδα - Greatives Web

Με την ταχεία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, έρχονται ταχείες αλλαγές. Δεν αρκεί να δημοσιεύετε εικόνες προϊόντων στον ιστότοπό σας και να ελπίζετε ότι οι ιδεατοί πελάτες θα τα ανακαλύψουν. Το 2019 υπάρχει μια ολόκληρη σειρά νέων τάσεων που θα μπορούσαν να πυροδοτήσουν σημαντική ανάπτυξη για την ηλεκτρονική σας εταιρεία. Έτσι, ας δούμε τις 6 κορυφαίες τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου για το 2019.

Ο καθεμία από αυτές θα προσφέρει μεγαλύτερες πωλήσεις στις επιχειρήσεις, πιο ανταγωνιστική τιμολόγηση, μεγαλύτερες ευκαιρίες για προγραμματιστές που μπορούν ν’ αναβαθμίσουν το οικοσύστημα του ηλεκτρονικού εμπορίου στο επόμενο επίπεδο. Για να μπορέσει μια επιχείρηση να επωφεληθεί θα πρέπει να εμπεδώσει αυτές τις τάσεις.

Σε αυτό το άρθρο εξετάζουμε, λοιπόν, τις τάσεις που είναι πιθανό να οδηγήσουν σε αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων φέτος. Η συμπερίληψη ορισμένων από αυτές στην επιχείρησή σας είναι ο καλύτερος τρόπος να παραμείνετε βιώσιμοι και ανταγωνιστικοί στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου.

Επιπλέον, για να σας βοηθήσουμε να αποκομίσετε πολλά οφέλη από το ηλεκτρονικό εμπόριο το 2019, έχουμε επιλέξει τις 6 Κορυφαίες τάσεις Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2019. Αυτά πιστεύουμε ότι θα αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αγοράζουν και πωλούν διαδικτυακά!

Συναλλακτικά Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Οι καταναλωτές θα μπορούν να “αγοράζουν” απευθείας σε κοινωνικές πλατφόρμες

Η έλλειψη ικανοποίησης από την απλή πώληση και την διαδικτυακή κυκλοφορία, οδηγούν τις πλατφόρμες των κοινωνικών μέσων να γεφυρώσουν το χάσμα του ηλεκτρονικού εμπορίου με το να αποκτήσουν συναλλακτικά χαρακτηριστικά. Οι χρήστες θα μπορούν να ολοκληρώσουν τις αγορές τους χωρίς να εγκαταλείψουν την πλατφόρμα.

Η ηλεκτρονική αγορά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι βασική στην Κίνα, όπου το 55% των χρηστών κοινωνικών εφαρμογών αγοράζουν αγαθά απευθείας σε μια κοινωνική εφαρμογή.

Οι δημοφιλείς υπηρεσίες ιδιωτικών μηνυμάτων αναμένεται επίσης ν’ αποκτήσουν συναλλακτικά χαρακτηριστικά. Το WhatsApp, το Snapchat και το Messenger εμφανίζουν δεσμευτικούς αριθμούς που αγγίζουν τα δισεκατομμύρια.


Μηχανές εκμάθησης + Τεχνητή Νοημοσύνη; Η ιδανική αγοραστική εμπειρία

Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα δημιουργήσει την τέλεια προσαρμοσμένη εμπειρία για τον πελάτη. Αυτό σημαίνει ότι η γενιά του 2000 (Millennials) θα είναι πιθανώς η τελευταία γενιά που θα αντιμετωπίζεται στην αγορά ως γενιά. Το 2019 θα σηματοδοτήσει μια μετατόπιση στη στρατηγική στόχευσης των λιανοπωλητών και των εμπορικών σημάτων, που απέχουν από το μάρκετινγκ σε μια προκαθορισμένη, σχετικά μεγάλη και ποικίλη ομάδα ανθρώπων όπως οι Millennials.

Καθώς τα εμπορικά σήματα και οι έμποροι λιανικής πώλησης εμπλουτίζουν διαρκώς τα δεδομένα των καταναλωτών και της συμπεριφοράς τους, οι πρωτοβουλίες ηλεκτρονικού εμπορίου θα στοχεύουν με απόλυτη ακρίβεια. Πλησιάζοντας την σχεδόν απρόσιτη ιδέα μάρκετινγκ του ενός προς ένα (1: 1). Όπως και όταν οι καταστηματάρχες γνώριζαν τα ονόματα και τις προτιμήσεις των πελατών τους. Η ανάλυση καταναλωτικής συμπεριφοράς οδηγεί σε εξατομίκευση και βελτιστοποίηση των δεδομένων, τα οποία οι μάρκες και οι έμποροι λιανικής πώλησης θα αρχίσουν να χρησιμοποιούν πολύ περισσότερο το 2019.


Ταχύτερη αποστολή και αρτιότερη υλικοτεχνική διαχείριση

Πέρα από τα εγγενή χαρακτηριστικά των πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου, ένας από τους λίγους γνήσιους διαφοροποιητικούς παράγοντες ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ο χρόνος αποστολής και η ορθή υλικοτεχνική διαχείριση.

Η Amazon είναι ο αδιαμφισβήτητος βασιλιάς στις παραγγελιοδοσίες του ηλεκτρονικού εμπορίου και φαίνεται έτοιμη να παραμείνει στο θρόνο της. Η Amazon είναι απολύτως μυστικοπαθής όταν πρόκειται για συγκεκριμένα στοιχεία. Ένα πληροφοριακό γράφημα που δημοσιεύτηκε πρόσφατα από τον γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου δηλώνει ότι η Amazon έστειλε περισσότερα από 5 δισεκατομμύρια είδη παγκοσμίως μέσω της δωρεάν αποστολής μιας ή δύο ημερών από το Amazon Prime το 2017. Ακόμη πιο ενδιαφέροντα είναι τα στοιχεία για τις ταχύτερες παραδόσεις της Amazon- μόλις 8 λεπτά για ένα μετωπιαίο θερμόμετρο-.


Η άνοδος του ROPO

ROPO – Έρευνα (Research) Online, Αγορά(Purchase) Offline -. Αυτό αντιπροσωπεύει μια παρατηρήσιμη καταναλωτική συνήθεια για κάποιο χρονικό διάστημα. Καθοδηγείται σε μεγάλο βαθμό από τους φημισμένους αγοραστές και τους κυνηγούς αγοραστικών ”ευκαιριών” που ψάχνουν για την καλύτερη δυνατή συμφωνία. Το 2019, περιμένουμε να δούμε πολλά περισσότερα ROPO στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Το ROPO δεν είναι μόνο η φυσική εξέλιξη των ”έξυπνων” αγορών στον σημερινό ψηφιακό κόσμο. Είναι το αποκορύφωμα των τελευταίων 15 χρόνων της τεχνολογίας ηλεκτρονικών αγορών. Οι καταναλωτές προτιμούν να πραγματοποιούν διαδικτυακές έρευνες σχετικά με προϊόντα, προτού αγοράσουν εκτός σύνδεσης. Γιατί αυτό; Επειδή τους βοηθά να βρουν τα προϊόντα που θέλουν στην καλύτερη δυνατή τιμή. Αλλά στους εμπόρους λιανικής πώλησης, το ROPO αντιπροσωπεύει την παρακολούθηση αλλαγών εκτός σύνδεσης στην πιο αποτελεσματική της μορφή.


Δυναμική τιμολόγηση

Η προβλεπτική τιμολόγηση αποσκοπεί στην πρόβλεψη της βέλτιστης τιμής για κάθε προϊόν με βάση την ανάλυση του ανταγωνισμού σε πραγματικό χρόνο. Η δυναμική τιμολόγηση σας επιτρέπει να ορίσετε τους δικούς σας κανόνες για το πότε αλλάζουν οι τιμές και πόσο πρέπει να είναι. Με αυτό το μοντέλο, μπορείτε να επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε μερικά από τα ίδια δεδομένα που χρησιμοποιούνται για την πρόβλεψη των τιμών, αλλά μπορείτε επίσης να ορίσετε τους δικούς σας κανόνες για την αλλαγή των τιμών. Μπορείτε επίσης να ορίσετε προκαθορισμένα όρια για να σας ειδοποιήσουν σε συγκεκριμένες συνθήκες, που θα οδηγούσαν τις τιμές υψηλότερα ή χαμηλότερα από τις επιθυμητές.

Και οι προγνωστικές αναλύσεις και τα μοντέλα δυναμικής τιμολόγησης προσφέρονται ως πλατφόρμες Saas μέσω μιας αυξανόμενης λίστας προμηθευτών.


Συμβατότητα φωνητικής αναζήτησης

Καθώς η Amazon Echo, η Google Home και άλλες φωνητικά ενεργοποιημένες υπηρεσίες αποκτούν δημοτικότητα, η φωνητική αναζήτηση θα γίνει η προτιμώμενη μέθοδος αναζήτησης. Το 40% της γενιάς της Χιλιετίας χρησιμοποιεί ήδη φωνητική αναζήτηση πριν κάνει διαδικτυακή αγορά.

Είναι σημαντικό να βελτιστοποιήσετε την επιχείρησή σας για φωνητική αναζήτηση το 2019 ή θα μπορούσατε να χάσετε την πλειοψηφία των καταναλωτών που επιλέγουν να κάνουν αγορές μέσω συσκευών που ενεργοποιούνται με φωνή.

Η Walmart έδωσε τη δυνατότητα στους καταναλωτές να παραγγείλουν οποιοδήποτε από τα προϊόντα τους φωνητικά στο Google Express, και στο μέλλον, θα επιτρέψει στους καταναλωτές να πραγματοποιούν παραγγελίες παραλαβής στο κατάστημα μέσω του Google Home. Οι Target, Costco, Kohl, Staples, Walgreens και πολλά άλλα καταστήματα βρίσκονται στη διαδικασία δημιουργίας παρόμοιων επιλογών για τους καταναλωτές.

Δεδομένου ότι η αναζήτηση φωνής είναι 3 φορές πιο πιθανό να είναι τοπική, είναι επίσης σημαντικό να διασφαλίσετε ότι η επιχειρηματική σας καταχώριση ενημερώνεται στο Google για να προσεγγίσετε τους τοπικούς διαδικτυακούς επισκέπτες με ακριβείς ώρες, ενημερωμένη διεύθυνση, φωτογραφίες και κριτικές.


Συμπέρασμα

Αυτές οι κορυφαίες 6 τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου εγγυώνται μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Μια ελκυστική και φιλική προς το χρήστη ιστοσελίδα είναι η πρώτη εντύπωση του καταστήματός σας. Γι’ αυτό βεβαιωθείτε ότι η πρώτη εμφάνιση είναι η καλύτερη. Το πρωτότυπο περιεχόμενο μπορεί να προσθέσει μεγάλη αξία στον ιστότοπό σας. Χρησιμοποιήστε τα κοινωνικά μέσα για να διαδώσετε μια λέξη – κλειδί για το νέο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Ο επαναπροσανατολισμός είναι απαραίτητος για να επαναφέρετε τους χαμένους πελάτες.