Νέο Έργο

Κανόνες SEO για απόλυτα βελτιστοποιημένες Ιστοσελίδες

Κανόνες SEO για απόλυτα βελτιστοποιημένες Ιστοσελίδες - Greatives Web Design and WordPress Agency

Όταν κάνετε SEO για το ιστολόγιό σας / τον ιστοχώρο σας, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε καλύψει πολλές σημαντικές πλευρές για να εγγυηθείτε το φιλικό- προς το SEO- περιεχόμενο. Το SEO δεν είναι τίποτα περισσότερο από τη βελτιστοποίηση μιας συγκεκριμένης σελίδας. Μπορεί ακόμη και να είναι η βελτιστοποίηση ολόκληρης της ιστοσελίδας. Για να βεβαιωθείτε ότι τη βελτιστοποιήσατε, ώστε η τεχνολογία των μηχανών αναζήτησης να κατανοήσει ποιο είναι το περιεχόμενό σας. Γι ‘αυτό και μοιραζόμαστε την άποψή μας στους κανόνες SEO για τέλεια βελτιστοποιημένες ιστοσελίδες.

Όταν πρόκειται να σας εντοπίσουν οι πελάτες σας online, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε SEO για να κυριαρχήσετε στις μηχανές αναζήτησης. Υπάρχουν εκατοντάδες επίπεδα κατάταξης που βοηθούν στον προσδιορισμό των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Αυτά περιλαμβάνουν τη δομή του συνδέσμων, τις λέξεις-κλειδιά και τον χρόνο στον ιστότοπο για να αναφέρουμε μερικές.

Όταν ακολουθείτε τις βέλτιστες πρακτικές και δημιουργείτε ποιοτικό περιεχόμενο, θα ανταμειφθείτε. Εάν δεν το κάνετε, τότε περιμένετε να συναντήσετε την ”οργή” της Google. Μερικοί διαδικτυακοί έμποροι τιμωρούνται με ανεπαρκή αποτελέσματα αναζήτησης από την Google, χάρη στον ασαφή προσανατολισμό του περιεχομένου τους. Κρατήστε αυτό κατά νου όταν αρχίζετε να εξετάζετε αν η χρήση SEO αξίζει τον κόπο ή όχι.

Έτσι, αν ψάχνετε για μόχλευση SEO τακτικών στην εκστρατεία μάρκετινγκ σας, φροντίστε να ακολουθήσετε τους κανόνες. Αν ψάχνετε να αναπτύξετε μια στρατηγική περιεχομένου, εδώ είναι οκτώ κανόνες που πάντα προτείνουμε εμφατικά στους νέους ιδιοκτήτες ιστοτόπων που αναζητούν συμβουλές SEO. Αν και μερικά από αυτά μπορεί να φαίνονται συνηθισμένα, συχνά παραβλέπονται, τα οποία όμως μπορεί να προκαλέσουν μεγάλη ζημιά στις κατατάξεις της αναζήτησης σας.

Ετικέτες τίτλου

Υποθέτοντας ότι έχετε ήδη κάνει την έρευνα της λέξης-κλειδιού σας, αυτός είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες SEO στη σελίδα.

Η ετικέτα τίτλου λέει στις μηχανές αναζήτησης τι είναι η σελίδα και ότι η σελίδα στον ιστότοπό σας είναι σχετική με τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί ή φράση-κλειδί. Οι ετικέτες τίτλου πρέπει να είναι μοναδικές για κάθε σελίδα. Στα αποτελέσματα αναζήτησης, οι μηχανές αναζήτησης θα επισημάνουν τις φράσεις-κλειδιά σας εάν ένας χρήστης έχει αναζητήσει αυτούς τους όρους. Αυτό αυξάνει την ορατότητα και την αναλογία κλικ / εμφανίσεων.

Βέλτιστες πρακτικές:

  • Θα πρέπει να γράψετε την ετικέτα τίτλου σας ως εξής: Πρωτογενής λέξη-κλειδί – Δευτερεύουσα λέξη-κλειδί | Εμπορικό σήμα
  • Χρησιμοποιήστε μια παύλα μεταξύ των φράσεων-κλειδιών σας και ενός σωλήνα (pipe) στο τέλος πριν από την επωνυμία σας
  • Αποφύγετε τις διπλές ετικέτες τίτλου
  • Διατηρήστε ετικέτες τίτλου με μήκος 55 χαρακτήρων ή λιγότερο, συμπεριλαμβανομένων των διαστημάτων.

Mετα-περιγραφές

Ενώ οι μετα-περιγραφές δεν είναι τόσο σημαντικές στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης, εντούτοις είναι εξαιρετικά σημαντικές ώστε οι χρήστες να κάνουν κλικ μέσω της σελίδας αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) απευθείας στον ιστότοπό σας. Οι μετα-περιγραφές θα πρέπει να χρησιμοποιούν λέξεις-κλειδιά με σύνεση, αλλά πιο σημαντικό είναι να περιλαμβάνουν μια συναρπαστική περιγραφή στην οποία ο χρήστης θα θέλει να κάνει κλικ.

Όπως οι ετικέτες τίτλου, τα SERP θα επισημάνουν τις λέξεις-κλειδιά που αναζητούσε ο χρήστης, αυξάνοντας την πιθανότητα ο χρήστης να κάνει κλικ στον ιστότοπό σας.

Βέλτιστες πρακτικές:

  • Γράψτε συναρπαστικές μετα-περιγραφές
  • 150 έως 160 χαρακτήρες είναι το συνιστώμενο μήκος
  • Αποφύγετε τις διπλές μετα-περιγραφές
  • Μην χρησιμοποιείτε εισαγωγικά ή άλλους χαρακτήρες που δεν είναι ‘άλφα’ (Η Google τα αποκόπτει από την μετα-περιγραφή)

Περιεχόμενο φιλικό προς το SEO

Δεν μπορείτε ποτέ να ξεχνάτε ότι, για να είναι οποιαδήποτε δημοσίευση πραγματικά φιλική προς το SEO, θα πρέπει το περιεχόμενο να είναι υψηλού επιπέδου.
Πράγματι, δεν μπορείτε να σκεφτείτε να δημιουργήσετε μία υπερβολικά φιλική προς το SEO δημοσίευση, εάν το περιεχόμενό σας είναι επιφανειακό, χρησιμοποιεί ακατάλληλη γλώσσα ή είναι γραμμένο με έναν απίστευτα πολύπλοκο τεχνικά τρόπο. Με άλλα λόγια, δεν συμμορφώνεται με τους κανόνες SEO για τέλεια βελτιστοποιημένες ιστοσελίδες.

Το περιεχόμενο είναι το κλειδί.

– Για να έχει η δημοσίευση σας πιθανότητα υψηλής προβολής, πρέπει να αφιερώσετε πολύ χρόνο για να βεβαιωθείτε ότι αυτό που γράφετε αξίζει να το απολαμβάνουν πλήρως οι χρήστες που αναζητούν να εξερευνήσουν το είδος των πληροφοριών που εκθέτετε !
– Δημιουργία περιεχομένου που έχει ποιότητα. Περιεχόμενο που είναι ελκυστικό και ζωντανό, ενημερωτικό και συγκεκριμένο, λεπτομερές και αποτυπώσιμο.
– Χωρίς ποιοτικό περιεχόμενο, αυτές οι συμβουλές στρατηγικής μάρκετινγκ SEO δεν θα έχουν νόημα!
– Θα πρέπει πάντα να δημιουργείτε περιεχόμενο που είναι καλογραμμένο και αυτό είναι μια τεράστια συμβολή !
– Πρέπει να αποφύγετε να γράφετε ένα κομμάτι περιεχομένου που έχει λιγότερες από 300 λέξεις.
– Όσο περισσότερο το περιεχόμενο, τόσο καλύτερες είναι οι πιθανότητες που έχετε να πετύχετε υψηλή κατάταξη.
– Χρησιμοποιήστε τη λέξη-κλειδί στις πρώτες 100 λέξεις της ανάρτησής σας.
– Χρησιμοποιήστε κουμπιά- συνδέσμους για διασύνδεση με κοινωνικά δίκτυα :
Η χρήση κουμπιών κοινωνικού διαμοιράσματος είναι σημαντική, καθώς στέλνει κοινωνικά μηνύματα στις μηχανές αναζήτησης, αυξάνει την διαδικτυακή έκθεση του εμπορικού σήματος, αλλά και την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας και βελτιώνει την εμπειρία χρήστη.


Χρήση μέσων και βελτιστοποίηση εικόνων (ετικέτες ALT)

Δεν θα πρέπει ποτέ να ξεχνάτε να εισάγετε εικόνες στις αναρτήσεις σας, ώστε οι χρήστες να έλκονται να διαβάσουν το κείμενό σας.
Οι στρατηγικά τοποθετημένες και προσεκτικά επιλεγμένες εικόνες μπορούν επίσης να ενισχύσουν το πραγματικό σας μήνυμα. Επιπλέον, θα πρέπει πάντα να δίνετε τις κατάλληλες ιδιότητες alt στις εικόνες σας.
Πράγματι και τα δύο, οι ετικέτες alt και οι ετικέτες τίτλου, ενισχύουν το μήνυμά σας προς τις ”αράχνες” και βελτιώνουν τη γενική προσβασιμότητα του ιστότοπού σας.


Χρήση συνδέσμων υψηλής ποιότητας

Συχνά δίνεται τόσο μεγάλη έμφαση στους εισερχόμενους συνδέσμους που πολλοί webmasters ξεχνούν ότι οι εξωτερικοί σύνδεσμοι είναι εξίσου σημαντικοί.
Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι εξωτερικοί σας σύνδεσμοι οδηγούν σε ποιοτικό περιεχόμενο. Μην δημιουργείτε συνδέσμους μόνο για χάρη της σύνδεσης, αλλιώς ματαιοπονείτε.
Οι κακοί ή άστοχοι σύνδεσμοι οδηγούν σε αναστατωμένους πελάτες και μπορούν να επηρεάσουν τις βαθμολογίες σας στο Google (και γι ‘αυτό πρέπει να ενημερώνετε τακτικά τον ιστότοπό σας).
Πάρτε το χρόνο σας, και πραγματικά επιλέξτε συνδέσμους που να είναι σχετικοί, δημιουργούν εντύπωση, και έχουν δοκιμαστεί. Αυτές είναι οι σχέσεις που θέλετε να δημιουργήσετε και η ποιότητα που ανταμείβει το Google.
Με αυτό κατά νου, προτείνουμε να μην δημιουργείτε συνδέσμους με περιεχόμενο που ήδη κατατάσσεται ψηλά για τη λέξη-κλειδί που προσπαθείτε να ταξινομήσετε. Ουσιαστικά, τους δίνετε ροή σύνδεσης και δείχνετε στο Google ότι το περιεχόμενό τους είναι ελαφρώς καλύτερο από το δικό σας.
Τέλος, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια επέκταση του προγράμματος περιήγησης για να ελέγξετε τους συνδέσμους στον ιστότοπό σας. Το κάνουμε αυτό τακτικά στη λίστα των ιστότοπων που δέχονται αναρτήσεις επισκεπτών (παραπάνω).


Ενημερώστε τον ιστότοπό σας σε τακτική βάση

Επισκέφτηκες ποτέ έναν ιστότοπο που δεν ενημερώθηκε για 10 χρόνια; Έμεινες πολύ; Εάν είστε σαν την πλειοψηφία των χρηστών του διαδικτύου, η απάντηση είναι «όχι».
Παραμείνετε ενεργοί στον ιστότοπό σας και ενημερώστε τα κανάλια σας τακτικά. Είναι σχεδόν αδύνατο να δείτε οποιαδήποτε κατάταξη σας να αυξάνεται από έναν ανενεργό τομέα (domain).
Μην φοβάστε να ενημερώνετε το περιεχόμενό σας. Στην πραγματικότητα, θα δείτε άρθρα με υποσημειώσεις -διαρκώς- που λένε “ενημέρωση για το 2019” ή κάτι παρόμοιο.
Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό να αναλύετε το περιεχόμενο για να μάθετε τι δεν δουλεύει. Μπορείτε να ενημερώσετε περιεχόμενο που κατατάσσεται χαμηλά σε μια προσπάθεια να το οδηγήσετε υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης, προκειμένου να υπηρετήσει τους κανόνες SEO για τέλεια Βελτιστοποιημένες Ιστοσελίδες.


Συμπέρασμα

Αυτή η λίστα προτάσεων για περιεχόμενο φιλικό προς το SEO είναι ζωτικής σημασίας για να κάνετε την διαφορά!
Λόγω του γεγονότος ότι θα σας βοηθήσει να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας θα φτάσει σε ένα ευρύτερο κοινό.
Εάν λάβετε υπόψη αυτές τις βέλτιστες τεχνικές, είμαστε βέβαιοι ότι το περιεχόμενό σας, οι σελίδες και οι ιστότοποί σας θα αποκτήσουν μεγαλύτερη δημοτικότητα στις μηχανές αναζήτησης.
Ο στόχος αυτής της κατευθυντήριας γραμμής είναι να βεβαιωθείτε ότι ο καθένας έχει αυτό που χρειάζεται για να χρησιμοποιήσει το SEO στο μέγιστο!